Відбулося засідання з контролю якості реалізації міжнародного проєкту BOOST за програмою Erasmus + KA2
![](http://ifl.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/1-3.jpg)
17 травня 2024 р. відбулося засідання з контролю якості реалізації проєкту Erasmus + KA2 Bringing Opportunities and Organizational Success to Small Local Universities in Ukraine» / «Надання можливостей та організаційного успіху малим місцевим університетам в Україні (101083203 — BOOST)», на якому обговорили проміжні результати реалізації освітніх заходів для викладачів українських університетів, спрямованих на оновлення навчальних дисциплін з метою оптимізації використання цифрових інфструментів та запровадженні підходу стуцентроцентрованого навчання.
На онлайн-зібрання долучилися представники українських та закордонних університетів-партнерів проєкту: Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, Донбаської національної академії будівництва і архітектури, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Ізмаїльського державного гуманітарного університету, Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії України імені Тараса Шевченка, Мукачівського державного університету, Тартуського університету (Естонія), Університету прикладних наук в Ельблонзі (Польща), Приморського університету (Словенія).
![](http://ifl.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/2-3.jpg)
Під час зустрічі учасники обговорили остаточний варіант форми оцінювання якості оновлених дисциплін на платформі MOODLE з урахуванням студентоцентрованого підходу до навчання. Анкету розробляли проєктна команда ПНПУ імені В. Г. Короленка, відповідальна за робочий пакет «Контроль якості реалізації проєкту», за модерації Олександри Головко, координаторки проєкту з Тартуського університету (Естонія). Критерії, які визначають рівень якості оновлених дисциплін, стосуються кореляції змін із силабусами, прозорості системи оцінювання, наявності системи інтерактивних завдань тощо.
![](http://ifl.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/3-3.jpg)
Олександра Головко наголосила на необхідності дотримання дедлайнів виконання завдань викладачами для успішного завершення курсу «Як оновити навчальну дисципліну і підвищити її ефективність на платформі Moodle», проходження оцінки якості та впровадженні дисциплін у першому семестрі наступного навчального року.