У Полтавському педагогічному університеті завершилася міжнародна програма стажування Blended Intensive Program (BIP)
У січні-вересні 2025 року відбувалася Blended Intensive Program (BIP) – студентсько-викладацьке стажування, зорганізоване в межах співпраці між альма-матер та Університетським коледжем педагогічної освіти християнських церков Кремс/Відень (University College for Teacher Education of Christian Churches Vienna/Krems, Австрія).

Програма мала змішаний формат: спочатку учасники проходили онлайн-навчання, а згодом здійснили тижневий візит до міста Кремс на Дунаї (Австрія). Там для них проведено серію навчальних і мистецьких тренінгів, зокрема, на теми Social Entrepreneurship, Regio Pedagogics та інші. Учасники також відвідали екскурсії містом і навчальним закладом, узяли участь у практичних заняттях з учнями молодшої школи, що функціює при університеті.

Особливістю програми стало її інтернаціональне спрямування: крім українських та австрійських студентів, участь у BIP взяли представники Бельгії, Чеської Республіки й Данії разом зі своїми викладачами-наставниками. Це створило унікальне багатокультурне середовище, у якому учасники не лише вдосконалювали іншомовну комунікацію, а й вивчали методику навчання відповідно до сучасних педагогічних підходів, обмінювалися досвідом і напрацьовували нові моделі навчання.

Від Полтавського педагогічного запрошеними учасниками стали студентки навчально-наукового інституту іноземних мов Заріна Косімова, Альона Горбань та Аліна Нагай – здобувачки першого (бакалаврського) («Середня освіта (Мова і література (англійська) та мова і література (німецька))») та другого (магістерського) (освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))») рівнів вищої освіти. Вони гідно представили університет і Україну на міжнародному рівні, демонструючи високий рівень іншомовної підготовки, креативність і професійну мобільність.

Викладацький склад університету також зробив вагомий внесок у реалізацію програми. Зокрема, доцентка кафедри англійської та німецької філології Наталія Петрушова провела низку лекцій, присвячених англійсько-німецько-українським мовним відмінностям, які викликали жвавий інтерес у міжнародної аудиторії та сприяли міжкультурному діалогу. Її робота отримала високу оцінку партнерів з Австрії та інших країн, адже поєднала академічну глибину з практичною цінністю для майбутніх педагогів.

Цей випуск став лише першим етапом реалізації Blended Intensive Program. Уже наступного року учасники матимуть змогу продовжити інтернаціональне навчання в Бельгії, де програма відкриє нові можливості для професійного та культурного збагачення.
BIP став справжнім інтернаціональним майданчиком, де студенти й викладачі з різних країн здобули цінний досвід, що сприятиме розвитку освіти та формуванню нових педагогічних практик у європейському просторі.