Презентація можливостей Лабораторії змішаного навчання в межах проєкту ERASMUS+ KA2 BOOST у навчально-науковому інституті іноземних мов Полтавського педагогічного

18 лютого 2025 року в ПНПУ імені В. Г. Короленка відбулася демонстрація освітнього потенціалу Лабораторії змішаного навчання в межах проєкту ERASMUS+ KA2 BOOST (Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local Universities in Ukraine). Цей важливий крок став можливим завдяки активній участі університету в міжнародній грантовій програмі (101083203 — BOOST), спрямованій на створення сучасного освітнього простору.

Під час заходу представники адміністрації університету, викладачі й студенти мали можливість ознайомитися з інфраструктурою нової лабораторії, яка забезпечить ефективне поєднання теоретичних знань і практичних навичок у навчальному процесі. Зокрема, відзначено, що сучасне технічне оснащення лабораторії сприятиме впровадженню інноваційних підходів до змішаного навчання відповідно до концепції Нової української школи.
У вітальному слові ректорка ПНПУ імені В. Г. Короленка професорка Марина Гриньова висловила переконання, що робота цієї лабораторії є важливим кроком на шляху до підвищення якості освіти. Вона зазначила, що університет невпинно працює над тим, щоби навчальний процес був сучасним і практико-зорієнтованим, допомагав студентам розвивати навички, необхідні для успішної кар’єри, і відповідав актуальним вимогам ринку праці. На її думку, діяльність такої лабораторії є ще одним свідченням стратегічного курсу університету на інновації та міжнародну співпрацю.

Директорка навчально-наукового інституту іноземних мов докторка Марина Зуєнко указала на те, що лабораторія є важливим осередком для формування компетентностей майбутніх педагогів та філологів, допомагає їм опановувати сучасні освітні технології й готуватися до роботи за новітніх вимог освітнього простору.
Проректор із наукової роботи професор Василь Фазан, звертаючись до гостей заходу, висловив щиру подяку міжнародним партнерам за сприяння в осучасненні освітніх технологій. Він наголосив на тому, що відкриття лабораторії стало яскравим прикладом того, як міжнародна співпраця сприяє розвитку освітнього простору, надаючи студентам і викладачам інструменти для якісної й ефективної роботи. Василь Фазан підкреслив, що створення такого освітнього простору є частиною стратегії університету з розширення міжнародної мобільності, підвищення конкурентоспроможності випускників та інтеграції у світовий освітній простір.

На злагодженій командній роботі всіх партнерів проєкту BOOST, серед яких шість українських та три європейських ЗВО, закцентувала увагу начальниця відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків кандидатка Ірина Когут. Вона взяла участь у заході в онлайн-форматі та відзначила важливість міжнародної співпраці для створення сучасних освітніх умов, які відповідають викликам часу.
Присутні також мали змогу ознайомитися з можливостями цифрової лабораторії та особливостями її використання в освітньому процесі. Представлення таких можливостей стало ще одним підтвердженням прагнення Полтавського педагогічного до інноваційного розвитку, міжнародної співпраці та створення конкурентних переваг для своїх студентів.
Тож хай цей освітній простір стане джерелом нових ідей, наукових відкриттів і професійного становлення для всіх, хто навчається і працює в ПНПУ імені В. Г. Короленка!
Проєктна команда ERASMUS+ KA2 BOOST висловлює щиру вдячність адміністрації Полтавського педагогічного за всебічну підтримку та сприяння в реалізації проєкту. Окрема подяка – міжнародному координатору проєкту Олександрі Головко (Тартуський університет, Естонія) за професійний супровід та ефективну допомогу у вирішенні організаційних питань.
Університет щиро вдячний нашим колегам з українських закладів освіти та європейським партнерам за незмінну підтримку й системну роботу, спрямовану на вдосконалення освітнього простору України.
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them