У Полтавському педагогічному університеті завершилася програма Access

У Полтавському педагогічному університеті завершилася міжнародна програма English Access Scholarship Program (Access), яку реалізували за підтримки Державного департаменту США. Її основна мета – надати майбутнім педагогам можливість опанувати методологію CLIL (Content and Language Integrated Learning), яка передбачає викладання фахових дисциплін англійською мовою. До програми долучилися 25 студентів із шести факультетів університету – майбутні вчителі хімії, біології, історії, математики, фізики та інших дисциплін. Вони пройшли інтенсивне навчання, яке містило не лише вдосконалення рівня англійської мови, але й знайомство з культурою і традиціями США, участь у громадських і мистецьких заходах Полтавської громади.

Програма спрямована на розвиток цілісної особистості педагога нового покоління. Учасники не лише підвищили рівень володіння мовою, а й здобули важливі компетентності – лідерські навички, уміння працювати в команді, навички тайм-менеджменту та міжкультурної комунікації. Вони брали участь у тренінгах, дискусіях, практичних заняттях, що допомогло розвинути критичне мислення та впевненість у застосуванні англійської в професійній діяльності.

За результатами навчання всі студенти отримали сертифікати про успішне завершення 260-годинного курсу.

Координаторкою та викладачкою програми від університету виступила доцентка кафедри англійської та німецької філології Наталія Петрушова, яка не лише зорганізувала навчальний процес, а й стала наставницею для учасників, підтримуючи їх на всіх етапах реалізації проєкту.

Університет висловлює вдячність партнерам із Державного департаменту США за підтримку та можливість для студентів отримати новий досвід, який сприятиме підготовці конкурентоспроможних фахівців, здатних працювати в умовах сучасного освітнього простору.

You may also like...