Успіхи молодих науковців Полтави:
ІІ учнівські наукові читання «The First Steps to Science» у секції «Іноземні мови»
27 травня 2024 року в ПНПУ імені В. Г. Короленка відбулися ІІ учнівські наукові читання «The First Steps to Science», де юні науковці представили свої дослідження в розлогому тематичному спектрі. Захід зібрав учнів різних ліцеїв та шкіл міста, які демонстрували свої знання та дослідницькі здібності в галузі мовознавства, літературознавства й перекладу. Відкрила захід ректорка ПНПУ імені В. Г. Короленка Марина Гриньова. Зі словами вітання до присутніх звернулися директорка навчально-наукового інституту іноземних мов Марина Зуєнко, завідувачка кафедри англійської та німецької філології Вікторія Кравченко, а також доцентка цієї кафедри Євгенія Вєнєвцева.
Важливу роль у проведенні секції 4 «Іноземні мови» відіграли студенти І– ІІІ курсів навчально-наукового інституту іноземних мов, адже здобувачки освіти Ольга Курілова (група ГФ-27), Єлизавета Горюн (група ГФ-28), Дар’я Яковенко (група ГФ-17) і Юлія Петрова (група ГФ-37) отримали унікальний досвід модерування такого дійства. Це, поза сумнівом, засвідчує високий рівень підготовки та відповідальності майбутніх педагогів і філологів-перекладачів.
До участі в ІІ учнівських наукових читаннях «The First Steps to Science»
Ліцей № 17 «Інтелект» Полтавської міської ради делегував Анастасію Козіну (керівник – Ірина Козіна) з темою перекладацьких трансформацій у художніх текстах;
Науковий ліцей № 3 Полтавської міської ради представили Софія Рубан (керівник – Світлана Гринь) з дослідженням аспектів збереження культури через переклад української поезії під час війни, Тетяна Приходько (керівник – Олеся Вовченко), що схарактеризувала англізми й «денгліш», Марія Тарасевич та Уляна Айдаєва (керівник – Олена Одом), які дослідили евфемізми й правовий дискурс у сучасній англійській мові.
КЗ «Полтавський міський багатопрофільний ліцей № 1 ім. І. П. Котляревського Полтавської міської ради Полтавської області» представила Софія Филонич зі специфікою використання фразеологізмів у сучасній німецькій мові;
представницею Ліцею № 32 «Європейський» Полтавської міської ради стала Владислава Бойко з дослідженням сучасної англійськомовної військової термінології (керівник – Ірина Баннікова);
Ліцей № 33 Полтавської міської ради представила Олександра Гонтарь, яка вивчала розвиток старофранцузької мови в ХІ–ХІІ ст. (керівник – Наталія Петрушова);
репрезентанткою Ліцею № 13 «Успіх» Полтавської міської ради стала Анастасія Іванова з дослідженням ганського діалекту англійської мови (керівник – Тетяна Браташевська);
КЗ «Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів № 19 Полтавської міської ради Полтавської області» делегувала Руслана Омельченка з дослідженням зоосеміотики в англійській мові (керівник – Євгенія Вєнєвцева);
Полтавську загальноосвітню школу I-III ступенів № 29 Полтавської міської ради представив Іван Білий, який презентував дослідження мовленнєвих жанрів в англійськомовній інтернет-комунікації (керівник – Євгенія Вєнєвцева);
Ліцей № 14 «Здоров’я» Полтавської міської ради презентували Анастасія Волошина (керівник – Ірина Галаган) та Владислава Сільченко (керівник – Олена Терещенко), які висвітлили англійськомовну фразеологію та репрезентацію концептів у творчості Джека Лондона відповідно.
Організація та успішне проведення заходу такого рівня засвідчує, наскільки важливими є наукові дослідження в навчальному процесі, якою мірою вони допомагають учням розвивати критичне мислення й навички дослідницької роботи, адже всі учасники продемонстрували високий рівень підготовки та прагнення до наукових відкриттів.
Навчально-науковий інститут іноземних мов ПНПУ імені В. Г. Короленка як організатор секції 4 «Іноземні мови» потверджує важливість проведення такого дійства для підтримки й розвитку наукових здібностей молоді. Оргкомітет конференції складає глибоку подяку науковим керівникам, які допомагали учням у їхніх студіях та підготовці до читань.
Плануємо, що ІІІ учнівські наукові читання «The First Steps to Science» відбудуться наступного року, де ще більше учнів зможуть представити свої наробки й поділитися новими відкриттями.
Пишаємося нашими молодими науковцями та бажаємо їм подальших успіхів у науковій діяльності!